Popularne posty

poniedziałek, 7 stycznia 2019

Witajcie


  Witamy

Cześć kochani tu kitaszki, pewnie wielu z was zna nas z kociobuka ,instagrama lub widziało nas na żywo, zastanawiacie się czemu się tu pojawiliśmy ? otóż szukamy nowych alternatyw dla fejsa i instagrama, bo jak wiadomo tną zasięgi jak szalone. Co będziemy tu wstawiać? A więc ten blog będzie poświęcony naszym najwspanialszym historią tak i recenzjom kocich produktów. 
Tak czy inaczej ,będziemy tu pisać dłuższe kocie wypowiedzi. Bo już kilka osób mówiło nam że woli długie kociohistorie, więc będzie coś dla każdego.
To może dla nie znających nas ,przedstawimy się 

KITASZKA 

Pani i władca całego zakątka, jedyna kocica domu, zawsze ma coś do powiedzenia, nie lubi być pomijana, ma 6 lat .mam ją od mojej ciotki ze wsi ,początkowo była puszkiem ponieważ ciocia pomyliła się co do jej płci ,dopiero wetka nam powiedziała że puszek jest kitaszką i tak już sześć szczęśliwych lat z kitaszką ,oby dłużej bo to wspaniała kotka z niesamowitym charakterem.

TOFIK
Mówią że rudy to nie kolor, to stan umysłu i osobowość ,coś w tym jest bo tylko tofik zachowuje się jak na rudego kota przystało ,nie zje byle czego. nie zawsze lubi głaskanko ,to on rozdaje karty i mówi kiedy co i jak mam robić. Mój koci przyjaciel, syn kitaszki ,idealny kot (według mnie oczywiście) nie wyobrażam sobie życia bez niego. ma prawie 5 lat. 

FILEMON 
Największa klucha i niesamowity pieszczoch, czasem są z nim problemy ,ale to jak z każdym kotem. brat Tofika ,syn kitaszki, koci arykotrata ,jak cały ród kitaszek. nie za bardzo układa mu się z leonem i salemem ,ma prawie 5 lat. to mój koci przyjaciel i towarzysz ,zawsze śpi ze mną.

SALEM
Moje kochane czornidełko ,moje oczko w głowie ,mój piękny kocur. pomijany przez resztę kitaszków ,wszyscy go biją i poniewierają, a on jest taki malutki i drobny. salemika mam z włocławskiego tozu ,od razu gdy go zobaczyłam, wiedziałam że będę go miała za przyjaciela, 
Salątko ma 3 latka, i jest niesamowitym kotem, który by ciągle jeździć ze mną na rowerze. 

LEON
Lełun leonidas leontko kisielon lelon , leon ma wiele imion każde z nich mówi o nim co innego, łeon to specyficzny kot po przejściach, musieli mu amputować ogon ,ponieważ wdała się w niego martwica, nie wiem co działo się z nim wcześniej ,najprawdopodobniej nic dobrego, leon je wszystko począwszy od warzyw po owoce kończąc do galeretki którą uwielbia ,oczywiście nie daje mu jej codziennie bo koty nie powinny jeść takich rzeczy ,ale co zrobić gdy jesz sobie serniczek a kot patrzy się na cieebie jakbyś mu obiecała ciastko. ja jestem za słaba na taki wzrok, automatycznie ulegam i daje, powiedziałam sobie że trzeba być asertywnym ,ale co do kotów to nie mam serca im czegoś odmawiać. No i co zrobisz jak nic zrobisz? no jajka nie zniesiesz ,chyba że po schodach ale to inna historia. 

Tak więc znacie już moje kitaszki ,mam nadzieje że będziecie wpadać, czytać i komentować, będziemy niesamowicie wdzięczni za każde odwiedziny ,Tak więc życzę wspaniałego dnia z waszymi kotami i nie tylko, spodziewajcie się nie długo nowego wpisu na blogu 
Cześć pa

Tu macie linka do naszego fejsa i instagrama 
Fejs;
Instagram: 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz