Popularne posty

czwartek, 21 lutego 2019

Recenzja Suchej karmy dla kota Addvena sterylized

Nadszedł ten czas, w którym powiadam wam że to ostatnia recenzja w tym miesiącu i ostatnia w plebiscycie sfinksy, cieszycie się ? czy nie bardzo?
Ja nie koniecznie bo fajnie być testerem kocich rzeczy to znaczy koty się cieszyły a ja z nimi bo widać było że większość produktów jadły i testowały z radością te które się nim nie podobały ,mnie zainteresowały. Nie które zostaną z nami na dłużej ,ale do rzeczy.
Mam dla was recenzje Suchej karmy ADDVENA CAT STERILZED dla kotów kastrowanych, czyli dla moic, zamęczę was tymi suchymi karmami ,ale cóż.
może coś więcej o samej karmie ,karma nie zawiera zboża za to w jej skład wchodzą;
- 30 % świeżego mięsa z jagnięciny i królika 
- suszone mięso drobiowe
- suszone mięso jagnięce 
- hydrolizowaną wątrobę wieprzową 
- ziemniaki
- pulpa buraczana 
- błonnik pochodzący z jabłek
- groszek zielony
- białko ziemniaczane
- tłuszcz drobiowy
- siemię lniane
- jaja kurze
- olej z łososia 2%,
- inaktywowane i suszone drożdże z rodzaju Saccharomyces cerevisiae 
- jagody
- czarna porzeczka
- ekstrakt z lucerny
- ekstrakt z pokrzywy 0,25%
- ekstrakt z mniszka lekarskiego
- korzeń cykorii
- wyciąg z racicznicy zielonoustnej (omułka nowozelandzkiego)
- ekstrakt z rumianku pospolitego oraz z melisy,
- kwiat lipy,
- wyciąg z ostropestu plamistego 0.1%, 
- juka, 
- naturalny kompleks przeciwutleniaczy biorących udział w odnowie struktur komórkowych 0.02%. 
Karma oddvena zawiera obniżoną zawartość tłuszczu co jest istotne dla kotów kastrowanych wiadomo że koty po zabiegu kastracji są podatne do tycia. 
szczegóły składu i tabelę żywienia dajemy poniżej 

jak Kitaszki zareagowały na karmę addvena ?
zacznijmy od tego że nie wszystkim moim kotom zasmakowała karma 
Salemowi nie smakowało i nie czuł się za dobrze po niej, nie wiem czemu. Potem tylko gdy wrzuciłam karmę do miski salem nie chętnie powąchał i wcale nie jadł. reszcie smakowało, i zauważyłam że kitaszka troszkę mi schudła nie wiem czy to dzięki karmie czy to dlatego że wprowadziłam jej dietę, ostatnio się jej wylewa sadełko i próbujemy ją odchudzić, tak czy siak to dobra karma moim zdaniem, to że moim kotom smakuje to nie znaczy że twojemu też może koty mają różne upodobania jedzeniowe więc wiecie.

dziękujemy firmie addvena i sfinksom za możliwość testowania 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz